• امروز : دوشنبه, ۷ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024

دستگيري 5 نفر از عاملان نزاع و درگيري دسته جمعی درپاکدشت

  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
دستگيري 5 نفر از عاملان نزاع و درگيري دسته جمعی درپاکدشت

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت از دستگيري عاملان نزاع و درگيري دسته جمعي در يکي از روستاهاي شهرستان پاکدشت خبر داد. گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”نجم الدين مرادي” با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع يک مورد نزاع و درگيري دسته جمعي در يکي از محلات شهرستان و متواري شدن متهمان ، موضوع در […]

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت از دستگيري عاملان نزاع و درگيري دسته جمعي در يکي از روستاهاي شهرستان پاکدشت خبر داد.

گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”نجم الدين مرادي” با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع يک مورد نزاع و درگيري دسته جمعي در يکي از محلات شهرستان و متواري شدن متهمان ، موضوع در دستور کار عوامل کلانتري 15 قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه به محض وقوع درگيري و نزاع متهمان متواري شده بودن اقدامات اطلاعاتي و پليسي براي دستگيري متهمان آغاز و با تلاش هاي شبانه روزي همکاران من در کلانتري 15 جيتو 5 نفر از عاملان اصلي نزاع در چندين عمليات پليسي در نقاط مختلف شهرستان پاکدشت شناسايی و دستگير شدند.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه در بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد که علت وقوع اين نزاع دسته جمعی ، مشاجره چند جوان باهم بود، ياد آور شد: درگيري و نزاع بين افراد به دفعات در گوشه و کنار شهر ها اتفاق مي افتد. پيچيدگي ها و استرس ها ي زندگي يکي از علل عمده تنش ها محسوب شده و عدم توانائي برخي از انسان ها در کنترل خشم و عصبانيت بعضا مي تواند به حوادث ناگواري منتهي شده و آينده فرد و نزديکان وي را تحت تاثير قرار دهد و بايد مردم را به حفظ آرامش و خونسردي در مواجه با رويدادهای اجتماعي دعوت کرد.

سرهنگ نجم الدين مرادي فرمانده انتظامی پاکدشت در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و يا اطلاع از اعمال مجرمانه مراتب را از طريق 110 به پليس گزارش نمايند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://pakdashtfori.com/?p=920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.