• امروز : جمعه, ۱۵ دی , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 5 January - 2024

قتل خانوادگی در پاکدشت

  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
قتل خانوادگی در پاکدشت
پلیس اجازه خودکشی به قاتل نداد

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت از دستگيري کشف قتل خانوادگی در بخش شریف آباد این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل پس از ارتکاب قتل در حین خودکشی توسط پلیس دستگیر و روانه مراکز درمانی شد.

سرهنگ نجم الدين مرادي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس اظهارداشت:طي اعلام مرکز فوريتهاي 110 مبني بريک مورد قتل در بيمارستان زعيم بلافاصله عوامل گشت فرماندهي بخش شريف آباد در آدرس مورد نظر حاضر شدند.

وي افزود: طي اعلام عوامل بيمارستان مقتول، توسط خانواده به بيمارستان انتقال داده شده که ضربات چاقو در وسط قفسه سينه و سينه چپ و پشت کمر مشاهده گرديد و حسب اعلام خانواده متوفي توسط همسرش به قتل رسيده است که بلافاصله عوامل انتظامی سريعا به محل وقوع جرم مراجعه و پس از کسب دستور مقام قضايي با کليه موازين شرعي و قانوني از بالاي درب منزل وارد خانه مي شوند و با جسم نيمه جان قاتل رو به رو شده و سريعا متهم توسط عوامل هلال احمر به بيمارستان انتقال مي يابد .

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم از ناحيه دست چپ داراي آثار بريدگي بوده و طي اقدامات لازم در بيمارستان توسط عوامل مربوطه هوشياري خود را بدست آورده و به جهت طول درمان به بيمارستان تجريش تهران انتقال داده شد.

سرهنگ مرادي در خاتمه با بيان اين که در برخي موارد که والدين از عهده حل و فصل اختلافات برنمي آيند بايد به مشاوران و مددکاران اجتماعي مراجعه کنند تا زمينه هاي بروز اين گونه جرايم و جنايت هاي خانوادگي کاهش يابد.

لینک کوتاه : https://pakdashtfori.com/?p=710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.