• امروز : چهارشنبه, ۱۳ دی , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 3 January - 2024

پوشاندن کانال‌های آب پاکدشت با هدف جلوگیری از خطرات اولویت دارد

  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
پوشاندن کانال‌های آب پاکدشت با هدف جلوگیری از خطرات اولویت دارد
معضل حضور بیش از حد دست فروشان و بهم ریختگی و پراکندگی سطح خیابان های شهرستان پاکدشت‌، این معضل در حدود ۲۰ روزی جمع آوری شد

رئیس شورای شهر شهرستان پاکدشت گفت: سرپوشیده کردن کانال‌های آب بمنظور جلوگیری از خطرات احتمالی برای شهروندان از برنامه های دوره ششم شورای شهر است.

فرهاد سرداری روز شنبه در جوار مزار مطهر شهدای گمنام مصلی حضرت امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با تشریح فعالیت ها و اقدامات دوره ششم شورای شهر، افزود : با تهیه مقادیر زیادی آسفالت و قیر رایگان که از وزارت کشور دریافت شد ، بسیاری از خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی آسفالت شدند.

سرداری با بیان اینکه سرپوشیده شدن کانال‌های آب از برنامه های دوره ششم شورای شهر است، اظهار داشت: سرپوشیده کردن، کانال شن و ماسه کریمی به متراژ ۵۰۰ متر آغاز شده که حدود ۳۰۰ متر آن انجام شده است. این پروژه در این چند ماه انجام می‌شود. کانال شهدای رحیمی هم طرح مطالعاتی آن در حال انجام است و تا اواخر امسال و اوایل سال آینده انجام می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات مهم شهرستان پاکدشت ساماندهی دست فروشان بود که طی ۳۲ سال گذشته در این حوزه اقدامی صورت نگرفته یود ؛ خوشبختانه با همت سرپرست شهرداری پاکدشت و همکارانمان در شهرداری به این موضوع هم رسیدگی شد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال ساماندهی دستفروشان هستیم و منطقه ای را در حدود ۲۵ هزار متر مربع در کنار کانون شهدای پاکدشت، برای این مکان جانمایی کرده ایم.

لینک کوتاه : https://pakdashtfori.com/?p=811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.